Julpynt, snö och lite sånt där

2011-12-18 @ 20:14:02
Har klätt granen idag och julpyntat! Så mysigt, det har snöat också. Ännu mysigare! Känner att julen är nära nu.
Har varit i stallet också med Mathilda. Det är ju kramsnö så Månskära (hästen jag rider) fick "styltor" under hovarna. (Snön fastnade så att det inte gick att gå för henne) Tur att vi tog med oss hovkratts! Även om snön blev is så att det var rent sagt omöjligt att få bort.

Just nu ligger jag som en tjockis på soffan efter att ha moffat i mig en pizza, haha! Gott gott gott. Puss ♥

PS. JAG SKJUTER UPP ADVENTKALENDERN TILLS IMORGON PGA TIDSBRIST
den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)
Vardag/Dagbok


Kommentarer

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat:

Trackback

Hej, jag är en fotoglad tjej på 13 år. Som ni nu kanske förstod så älskar jag att fotografera! Kameran heter Canon eos 450d. När jag inte fotar så rider jag, eller träffar vänner. Ja, det finns mycket man kan göra!
Du hittar mig på twitter här.

Kontakt:
[email protected]
bloglovin