Fotoåret som gått

2011-12-31 @ 10:41:57
Januari-Jag besökte fotografiska, fotade dåliga bilder på raketer och ganska mycket macro.
Februari-Jag fotade mycket Amanda, sov också över mycket hos Lina. Då blev det mycket flumm bilder! ;)
Mars-Jag började tröttna på snön. Fotade Mary lite och hade en stor fotodag med Lina när snön nästan var borta!
April-Jag fotade mycket själporträtt, även lite fotboll också!
Maj-Många körsbärsblommor!
Juni-Knäppte av några kort på en eldboll och besökte härliga Portugal!
Juli-Åt många jordgubbar, levde livet. Fotade mest vardagen, det var ju sommarlov!
Augusti-Var på Gotland, det var nog det ända jag fotade den månaden, gjorde fula (c) stämplar på bilderna...
September-Jag fyllde år! Lina blev brunett och det blev många fina bilder på det med höst tema!
October-Nu var det höst! Jag fotade Mary mycket och var även ute på fotopromenad med Jennie!
November-Den bästa månaden det här året! Fotomässa och porträttkurs. Awsome!

December-Fotade Jennie, julen och mycket mer!
Som ni kanske ser har jag utvecklas enormt inom foto det här året! Hoppas att jag utvecklas minst lika mycket 2012!
Foto-övrigt


Kommentarer
Postat av: Lina rågelid

jag älskar dig amanda, o hoppas att di fattar att jag inte utnyttjar dig på att fota eller något

håller tummarna nu att jag får en systemkamera, för ska öppna paketen strax här hos pappa :)

puss

2011-12-31 @ 12:32:30
URL: http://linaragelid.blogg.se/

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat:

Trackback

Hej, jag är en fotoglad tjej på 13 år. Som ni nu kanske förstod så älskar jag att fotografera! Kameran heter Canon eos 450d. När jag inte fotar så rider jag, eller träffar vänner. Ja, det finns mycket man kan göra!
Du hittar mig på twitter här.

Kontakt:
[email protected]
bloglovin