Fjärde advent & lucka fyra

2011-12-19 @ 20:46:49
Nu är det mindre än en vecka kvar till julafton och de sista klapparna inhandlas, osäker på om du får någon själv? Då är dagens lucka perfekt! Den här luckan var faktiskt det första jag kom på att kalendern skulle innehålla, men den passar bäst sist!
Du kan vinna en julklapp från eran favorit tomte! Mig då, haha ;).
Det ända du behöver göra är att komentera att du är med (för att höja chansen att få det du vill ha i paketet skriver du något du är sugen att få i paketet utöver vad jag har stoppat i!).
Tävlingen avslutas på julafton men kommer inte kunna skriva vinnaren då.

GLÖM INTE ATT SKRIVA ERAN MEJLADRESS BARA!

ps. ser du inte det här förens efter julafton kan du få vara med ändå, skriv det då!
ps2. hehe vet att det står lucka tre på bilden, upptäckte det nu. Klant jag är!
Adventskalender 2011


Kommentarer
Postat av: mathilda :) <3

jag är med! Jag skulle nog vilja ha något kanske emm, nej jag vet inte du hittar säkert på något supermega bra att lägga i så jag HOPPAS att jag får vinna ;)

2011-12-19 @ 21:07:46
URL: http://grahnforever.blogg.se/
Postat av: Nicole <3

Jag är med!

Skulle vilja vinna ett iPhone 4s skal :)

Men nöjer mig med vad du har valt iallafall!

2011-12-19 @ 21:43:12
URL: http://kaaoz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag måste bara säga att du har en fin blogg och tar fina bilder!

Jag är med i din tävling :)

Jag vet inte vad jag skulle vilja ha, jag skulle nog vilja att de blev en överaskning! Men iallafall något annvänd bart ;)

2011-12-21 @ 19:04:33
Postat av: Izabella

Jag känner inte dig irl men jag läser din blogg iallafall för jag tycket att du tar så grymt fina bilder!



Jag är gärna med! Jag tycker faktiskt inte att det spelar så stor roll vad jag får, blir glad ändå! Go for it!



GOD JUL FINA DU

Kraam

2011-12-23 @ 12:02:25
Postat av: Sofie <3

JAAAG ÄR MED! Skulle vilja ha en body butter som luktar gooott!

2011-12-29 @ 13:16:11
Postat av: Ellen

Jag känner inte dig, men jag älskar också att fotografera och jag tycker att du tar grymt fina bilder!

Jag kanske är lite sen men jag skulle vilja vara med i tävlingen :)

2012-01-02 @ 09:50:12

Namnet:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat:

Trackback

Hej, jag är en fotoglad tjej på 13 år. Som ni nu kanske förstod så älskar jag att fotografera! Kameran heter Canon eos 450d. När jag inte fotar så rider jag, eller träffar vänner. Ja, det finns mycket man kan göra!
Du hittar mig på twitter här.

Kontakt:
[email protected]
bloglovin